Stichting IKA
Donatie

DONATIES

Een warm hart voor IKA

Stichting IKA verzorgd als sinds het ontstaan in 1990 een breed scala aan activiteiten die in verband staan met de Indisch/Molukse cultuur. Het doel is dan ook om dit cultuurgoed voor de huidige en komende generatie(s) te bewaren. Vooral in deze tijd, waarin alles duurder wordt, hebben we uw hulp hard nodig!

Wij hechten er waarde aan u te vertellen dat donaties zorgvuldig worden bijgehouden op een aparte grootboekrekening en uitsluitend gebruikt gaan worden voor activiteiten/evenementen waar u aan kunt deelnemen. Wij zullen dus geen bestuurlijke tekorten opvullen met uw donatie.

Wat krijgt u als donateur?

• U zorgt voor binding in de gemeenschap.
  • U draagt bij aan het voorbestaan van de IKA.
  • U zorgt ervoor dat de evenementen betaalbaar en toegankelijk blijven.
  • U zorgt ervoor dat we de jongere generatie(s) kunnen bereiken om onze cultuur te behouden.
  • U zorgt ervoor dat we de zorgfunctie voor onze ouderen kunnen oppakken.
  • U krijgt vermelding op de website (indien gewenst).

Hoe kunt u doneren?

U kunt uw donatie overmaken door de QR code te scannen. U komt dan in de beveiligde omgeving van de Rabobank. Ook kunt u uw donatie zelf overmaken op

NL06 ABNA 0122 0283 92 t.n.v. Stichting IKA o.v.v. Donatie.

Wij hechten er waarde aan om met u als donateur in contact te blijven. Wilt u uw gegevens hieronder invullen? Met dit formulier kunt u ook aangeven dat u contact wilt over uw (mogelijke) donatie.

Ik heb gedoneerd
Ik wil meer informatie over 'Hart voor IKA'