Nieuws 2024

DE LAASTE WEETJES

11-6-2024

Heb je een Indische of Molukse achtergrond? Of ben je hiermee nauw verbonden?

Dan nodigen wij je uit om op zaterdag 22 juni naar het stadion van Heracles Almelo en het sportcomplex van cvv Oranje Nassau Almelo te komen voor een dag vol vermaak, verbinding en (natuurlijk) voetbal!

Globaal programma

13:30 uur: inloop bij Oranje Nassau
14:00 uur: start voetbalwedstrijd / workshops, waarbij je kan kiezen uit: -Deelnemen aan voetbalwedstrijd op het veld ON Almelo (naast het stadion) - Toeschouwer wedstrijd
- Potjo-potjo dans workshop
- Kookworkshop (Pisang Goreng of Frikadel Djagung)

15:00 uur: einde voetbalwedstrijd en workshops en verzamelen in het stadion van Heracles 15:30 uur: start talkshowtafel
17:00 uur: 3e helft met napraten en genieten van verschillende hapjes en drankjes

18:30 uur: einde event

Deze middag staat in het teken van de Indische en Molukse gemeenschap én hun geschiedenis. We verbinden jong en oud door een afwisselend programma aan te bieden. Kortom: een echt dagje uit!

Dankzij de steun van Stichting IKA -Indische Koempoelan Almelo- en Stichting Herdenking Gevallenen In Zuid-Oost Azië 1941-1949 is deelname GRATIS.

Opgeven is echter wel verplicht, maar kan gemakkelijk als je hier klikt! Mocht dit niet lukken stuur dan een berichtje terug met uw naam en telefoonnummer, dan nemen we z.s.m. contact op!

Laat ons niet zitten met alle hapjes en drankjes en wees erbij op zaterdag 22 juni!

Aanmeldlink: https://forms.gle/56FR6P3uvxMhNwHq5

10-03-2024

Uitnodiging Paaskoempoelan

07-02-2024

De agendapagina is geupdate!

07-02-2024

Uitnodiging Koempoelan februari

03-01-2024

Uitnodiging Nieuwjaars Koempoelan! 🥂

U bent van harte uitgenodigd voor de Nieuwjaars Koempoelan op zondag 28 januari. We hopen met u te proosten op het nieuwe jaar!

02-01-2024

Slamat Tahun Baru 2024!

Er is wat onduidelijkheid over de datum van de nieuwjaarskoempoelan: deze zal zijn op zondag 28 januari! De rest zal zsm gepubliceerd worden.