Stichting IKA

Nieuws 2022

20-12-2022

Foto's Kerst-Koempoelan

De foto's van de Kerst-Koempoelan staan op onze Facebook-pagina!

Hartelijk dank aan onze huis-fotograaf, Danny Severijns!

19-12-2022

Kerstwens

Het bestuur en de vrijwilligers van Stichting IKA wensen u allen gezegende kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

De foto's van de Kerst-Koempoelan van gisteren volgen snel op onze Facebook-pagina!

16-12-2022

IKA nieuwsbrief van december

De nieuwsbrief is weer uit! Wilt u de nieuwsbrief als eerste ontvangen? Meld u dan aan via gsstern@caiway.nl of via het contactformulier.

**Let op: het nummer voor reserveren bij Sylvia Kuschel moet: 0546 826350 zijn!**

13-12-2022

Stichting IKA zoekt (met spoed): zaalopbouwers (uit Almelo en omstreken)!

Op de zaterdagochtend bouwen wij de zaal op voor de Koempoelan in de Schelf. Door het kleiner wordende team hebben we hier dringend hulp bij nodig. Ben jij, of ken jij, iemand die ons hierbij uit de brand kan helpen? Laat het ons weten!

Waar daar tegenover staat is jezelf inzetten voor de Indisch/Molukse gemeenschap, gratis entree (+ snack!), een heerlijke Indische maaltijd én onderdeel zijn van een geweldig team!

Stuur voor info een bericht via het contactformulier, email naar gsstern@caiway.nl, of bel met Johnny Blaaupot: 06 46 10 76 26.

1-12-2022

It's beginning to look a lot like... NATAL!

En dat vieren we op zondag 18 december met de speciale Kerstkoempoelan!

Reserveer snel via de gegevens op de poster want VOL=VOL!

27-11-2022

Wat was het weer een geweldige Koempoelan gisteren (foto's staan op facebook)! Iedereen terima kasih banyak!

26-11-2022

KERST-KOEMPOELAN

De datum voor de Kerst-Koempoelan is bekend! Het gaat zondag 18 december worden! Meer informatie volgt nog.

15-11-2022

KOEMPOELAN

27-11-2022

Op zondag 27 november 2022 is het weer tijd voor de Koempoelan in De Schelf. Komt u ook rondstruinen op de Mini Bazaar, prijzen winnen in de bingo, eten uit de Gordel van Smaragd onder de muzikale klanken van Rolls Choice? Geef u dan op via de gegevens op de afbeelding.

U kunt nu 2 gratis entreekaarten MÉT maaltijd winnen door onze Facebookpagina te liken en dit bericht te delen op uw pagina! De winnaar trekken wij vrijdag 25 november om 20:00!

Hello world

12-11-2022

DONATIEPROJECT SPI

Wat is er geweldig gedoneerd tijdens het donatieproject!

We mogen ruim €3400,- overmaken naar Schoon Water Projecten Indonesië. En dat bedrag klinkt goed, maar nog beter; ruim 136 gezinnen krijgen voor de komende jaren toegang tot schoon, gezuiverd, drinkwater.

Terima Kasih Banyak!

N.B. Hiernaast nog een keer de videopresentatie zoals getoont op de Koempoelan van oktober!

11-11-2022

NIEUWE WEBSITE

Vandaag is onze nieuwe website online gegaan! We zetten hier het laatste nieuws, de nieuwsbrieven, maar ook basis-informatie over Stichting IKA op.

De oude website (www.indischekoempoelan.nl) blijft nog tot mei 2023 online!

Als u nog tips of vragen heeft stuur ons dan gerust een bericht. Dit kan via de contactpagina!